عصبانیت شدید میرسلیم از رفتار جبهه پایداری در انتخابات مجلس

مصطفی میرسلیم ، اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرهای مختلف همچون انتخابات گذشته بوده و تشکل‌های سیاسی توانستند شناخت خوبی از کاندیداها داشته و آنها را به مردم معرفی کنند مردم هم نامزدهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و رای دادند.

وی ادامه داد: شرایط در کلانشهرها همچون تهران و مشهد فرق می‌کند به دلیل تعدد فهرست‌ها، آرا پراکنده شد و نفرات اول پیروز انتخابات با ۳۰ درصد توانستند وارد مجلس شورای اسلامی شوند که این به خاطر پراکندگی آراست.

خبر مرتبط
طعنه امیرحسین ثابتی به قالیباف/ رای معنادار مردم مجوز ورود من به مجلس شد

امیرحسین ثابتی نوشت:به خوبی می دانم که دیگر فقط نماینده دوستان و همفکرانم نیستم و به همین خاطر تلاش خواهم کرد تا هرآنچه که مورد رضایت خدا، به سود عموم مردم و در راستای منافع ملی است را در اولویت گذاشته و برای تحقق آنها تلاش کنم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر فهرست‌ها کمتر بود و به یکی دو فهرست ختم می‌شد تعداد آرا تغییر می‌کرد و کاندیداها با تعداد آرای قاطع‌تری وارد مجلس شورای اسلامی می‌شدند لذا این‌که انتخابات تهران به دور دوم کشیده شد به خاطر تعدد لیست‌هاست، لذا نتایج انتخابات تهران ربطی به عملکرد مجلس یازدهم نداشته است.

وی ادامه داد: در صورت وحدت در انتخابات مجلس در تهران تعداد آرای کاندیداها بیشتر می‌شد و شاهد شکسته شدن رای‌ها نبودیم.

میرسلیم با اشاره به رقابت‌های انتخاباتی دور دوم گفت: باید تشکل‌های سیاسی درباره فهرست‌های جدید تصمیم گیری کرده و توافق‌هایی صورت گیرد که افراد خود را معرفی کرده و مردم هم بتوانند درباره کاندیداها تصمیم‌گیری کنند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «آرای پایین منتخبان صدای میرسلیم در آورد» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.