بمباران محل  اسکان آوارگان فلسطینی در رفح / چند نفر شهید و مجروح شدند؟+فیلم

به گزارش رسانه های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در این جنایت تا این لحظه ۱۱ نفر شهید و بیش از ۵۰ نفر هم مجروح شدند.

جنگنده‌های اسرائیلی در تازه‌ترین جنایت خود شهروندان فلسطینی را مقابل بیمارستان اماراتی در شهر رفح بمباران کرد که بر اثر آن ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.

خبر مرتبط
بهانه تراشی جدید اسرائیل برای توافق/ دور جدید مذاکرات در قاهره برگزار می شود؟

اسرائیل به مصر و قطر اعلام کرده است که تا زمانی که حماس لیستی از اسرای زنده را ارائه ندهد و پاسخی جدی به تعداد اسرای فلسطینی که میانجی‌ها به عنوان بخشی از توافق بین‌المللی آزادی پیشنهاد کرده‌اند، ارائه نکند، دور دیگری از مذاکرات را برگزار نخواهد کرد.

در میان شهدا یک امدادگر، یک پرستار و تعدادی کودک دیده می‌شود.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده ای طی روزهای آتی به رفح انجام خواهد داد؛ حملاتی که با چراغ سبز دولت «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده صورت می گیرد، اما در مقابل رزمندگان مقاومت نیز در جبهه های مختلف به حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین ادامه می دهند و خساراتی جبران ناپذیر به نظامیان صهیونیست و ادوات جنگی آن ها وارد کرده اند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و آوارگان در این منطقه با کمبود شدید آب آشامیدنی، مواد غذایی و امکانات حداقلی برای زندگی مواجه هستند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی با محاصره شدید نوار غزه، از ورود کمک های بشردوستانه بین المللی به این منطقه جلوگیری می کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.