فوری/ حمله اسرائیل به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری

اطراف شهرک میس الجبل و شهرک‌های الطیبه، حولا و مرکبا با بمب های فسفری هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز بامداد چهارشنبه اطراف شهرک‌های طیرحرفا، الجبین و شیحین را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین اطراف شهرک‌های خربه سلم، الطیبه، صدیقین و قانا در جنوب لبنان را بمباران کردند.

رزمندگان مقاومت لبنان از روز هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و تنها یک روز پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در غزه وارد رویارویی با دشمن صهیونیستی شده‌اند، حزب‌الله لبنان از این تاریخ و در امتداد بیش از یکصد کیلومتر، بارها مواضع اشغالگران را هدف قرار داده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که حزب‌الله لبنان از آغاز جنگ علیه نوار غزه نزدیک به یک هزار موشک ضد زره به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی شلیک کرده است و مقامات نظامی تل‌آویو راه‌حلی برای مقابله با این موشک‌ها ندارند.

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با بیان این مطلب افزودند: موشک هایی که پس از ترور شهید «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به پایگاه راهبردی کنترل و نظارت هوایی «میرون» در شمال فلسطین اشغالی پرتاب شد، دقیقا به هدف اصابت کرد.

این رسانه ها پیش بینی کردند که در صورت بروز هر جنگ (فراگیری) در آینده، حزب الله هزاران موشک ضد زره و ده‌ها هزار گلوله سنگین به مناطق شمالی و مرکزی فلسطین اشغالی شلیک خواهد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان امروز چهارشنبه نیز ده ها موشک و راکت به منطقه الجلیل الاعلی در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد. حزب الله لبنان همچنین دیروز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه کنترل و نظارت هوایی میرون بر فراز کوه جبل الجرمق را بار دیگر با موج گسترده ای از موشک ها هدف قرار داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.