واکنش جهاد اسلامی فلسطین به دیدار وزیر اسرائیلی با همتای سعودی

به نقل از سایت خبری النشره، سخنگوی برکات گفت وی ابراز اطمینان کرد که دو طرف می‌توانند «تاریخ را با هم بسازند».

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد برکات در این دیدار به القصبی گفت: «دولت اسرائیل علاقه‌مند به صلح با کشورهایی است که به دنبال صلح هستند و ما می‌توانیم با هم تاریخ بسازیم».

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم که تصویری از این دیدار منتشر کرد، گزارش کرد دو طرف شماره تلفن یکدیگر را گرفتند تا به صورت مستقیم باهم در ارتباط باشند.

خبر مرتبط
جزئیات قرارداد مهم مصر و اسرائیل درباره فلسطین

روابط مصر و اسرائیل این روزها به مانند گذشته نیست و برنامه‌های اخیر بنیامین نتانیاهو درباره غزه، رابطه تل‌آویو-قاهره را شکرآب کرده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر نتانیاهو گزارش کرد برکات و وزیر سعودی با یکدیگر دست دادند و در مورد تمایل به تقویت همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور گفتگو کردند.

در همین زمینه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه این دیدار را محکوم کرد.

به گزارش فلسطین الیوم، جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد این دیدار که هدف از آن عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با ریاض است به معنای حمایت از این رژیم محسوب می شود آن هم در زمانی که دشمن جنگ نسل‌کشی علیه مردم غزه راه انداخته، به مقدسات آن اهانت می‌کند و در میان تمام ملت‌های دنیا ملعون است.

این جنبش دیدار مذکور را جنایتی در حق ملت فلسطین و مقدسات آن دانست و اعلام کرد زمان این دیدار در سایه کشتار زنان و کودکان غزه توسط رژیم صهیونیستی و تهدید مسجدالاقصی وسعت این جنایت را دوچندان می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.