هشدار جدی درباره وضعیت مراکز درمانی غزه/بیمارستان خان یونس همچنان تحت محاصره اسرائیل

این وزارتخانه هشدار داد که جان کادر و بیماران این بیمارستان در نتیجه حملات ، فقدان آب، غذا و اکسیژن در خطر است.

خبر مرتبط
جنایت جدید اسرائیل در یک بیمارستان غزه/ حمله با بولدزر به بیماران!

یک خبرنگار حاضر در بیمارستان «کمال عدوان» غزه گفت که بلدوزرهای اسرائیلی چادرهای آوارگان موجود در این بیمارستان را زیر گرفتند.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی از مجتمع پزشکی «ناصر» در غزه عقب نشینی کرده و تمرکز خود را در اطراف آن گذاشته و این مناطق را محاصره کرده است.

این گزارش می‌افزاید: نیروهای اشغالگر صهیونیستی مانع از رفت و آمد به مجتمع پزشکی ناصر می شوند.

براساس این گزارش، کادر درمان و بیماران این مجتمع پزشکی بدون آب آشامیدنی، بدون غذا، برق اکسیژن و دارو هستند و حتی آب دستشویی ها نیز قطع است.

خبر مرتبط
نه آب، نه برق و نه غذا در این بیمارستان غزه وجود ندارد

احمد الکلحوت رئیس بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه اعلام کرد که با ادامه محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی اوضاع این بیمارستان بسیار بغرنج شده است.

این گزارش می‌افزاید: کادر درمان ۱۳ جسد را در مجتمع ناصر دفن کردند، این شهدا، بیمارانی بودند که در نتیجه توقف ژنراتورهای کمکی و اکسیژن شهید شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین هشدار داد که فاضلاب همه بخش‌های واقع در طبقه همکف بیمارسنان ناصر را فرا گرفته است و این رژیم همچنان مانع از تعمیر مخازن آب، شبکه فاضلاب، راه اندازی ژنراتور برق در مجتمع پزشکی ناصر می‌شود.

وزارت بهداشت فلسطین مستقر در غزه همچنین آمار جدید شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه را اعلام کرد و بر اساس آن شمار شهدا به ۲۹ هزار و ۴۱۰ و شمار مجروحان به ۶۹ هزار و ۴۶۵ نفر رسید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.