خبر مهم برای یارانه‌بگیران/ از آخرین مهلت دریافت یارانه تشویقی غافل نشوید

مدیر رفاه امور اجتماعی اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مرحله اول کالابرگ الکترونیکی در قالب طرح فجرانه بین خانواده‌های دهک یک تا هفت توزیع شده است افزود: در این طرح به هر فرد ۲۲۰ هزار تومان یارانه برای دریافت کالا داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این کالابرگ ارتباطی به یارانه‌های نقدی مردم ندارد گفت: این یارانه تشویقی به صورت نقدی قابل برداشت نیست و حتما باید با مراجعه به فروشگا‌های معین شده، در قبال آن کالا دریافت شود.

خبر مرتبط
فوری/ یارانه بهمن ماه واریز شد

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ مربوط به بهمن ماه ۱۴۰۲ به حساب همه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز ۲۵ بهمن ماه قابل برداشت است.

دانشی اضافه کرد: این یارانه تشویقی مشمول ۱۱ قلم کالا اساسی می‌شود و خانواده‌های دهک‌های یک تا هفت تا ۱۵ اسفند مهلت دارند با مراجعه به فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی ، یارانه تشویقی خود را دریافت کنند.

مدیر رفاه امور اجتماعی اداره تعاون، کل و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه پرداخت یارانه تشویقی در سه مرحله اجرا می‌شود اضافه کرد: برای دریافت مرحله اول کالا برگ مردم تا ۱۵ اسفند ماه می‌توانند به فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ مراجعه کنند و اگر برای دریافت کالابرگ اقدام نکنند یارانه تشویقی دوماه آینده هم به آنها تعلق نمی‌گیرد.

دانشی افزود: فروشگاه‌ها حق دریافت مبلغ اضافی از خانوار‌ها را ندارند و در صورت گزارش تخلف با آنها برخورد می‌شود.

وی گفت: کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده به هرد فرد را نشان می‌دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.