عملیات جدید علیه اسرائیل/ حزب‌الله لبنان بیانیه صادر کرد

حزب‌الله لبنان از ۲ حمله جدید به شمال سرزمین‌های اشغالی و در اختیارگرفتن کنترل یک پهپاد صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۱۲ عصر امروز سه‌شنبه سیزدهم فوریه ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در پادگان متات را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و به صورت مستقیم آنان را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن شماری از این افراد به هلاکت رسیده و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

خبر مرتبط
هشدار سپاه به اسرائیل /انهدام شبیه‌ساز پایگاه هوایی پالماخیم با موشک‌های بالستیک ایرانی

موشک‌های بالستیک «عماد» و «قدر» سپاه با کلاهک‌های تقویت شده انفجاری، شبیه‌ساز پایگاه هوایی پالماخیم محل اصلی استقرار جنگنده‌های F-۳۵ رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳ عصر امروز سه‌شنبه سیزدهم فوریه ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در اطراف موضع المرج را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آنان را مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی یک پهپاد «اسکای لارک» ارتش رژیم صهیونیستی را تحت کنترل خود درآورده‌اند.

خبر مرتبط
سید حسن نصرالله: مقاومت و جانفشانی ۱۳۰ روزه مردم غزه/ سپاه حامی تمام جنبش های مقاومت در منطقه است

دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن تبریک روز پاسدار به جمهوری اسلامی ایران، گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی واقعی تمام جنبش‌های مقاومت در فلسطین، لبنان و منطقه است.

حزب‌الله لبنان در ادامه این بیانیه با اشاره به وضعیت سلامت این پهپاد بیان کرد: این پهپاد از نظر فنی در وضعیت خوبی قرار دارد.

از سوی دیگر جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «شیحین» و «یارین» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «عیترون» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.