نتانیاهو وزیر امنیت داخلی را در یک نشست مهم راه نداد/ تشدید اختلافات در کابینه اسرائیل

سازمان پخش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، بن گویر را از نشست مهمی کنار گذاشتند که به عملیات آزادی اسیران می‌پرداخت.

جزییات این جلسه و زمان آن مشخص نشده است.

خبر مرتبط
واکنش مصر به ادعای اسرائیل درباره دست داشتن در عملیات طوفان الاقصی

وزارت امور خارجه مصر در این باره اعلام کرد: اظهارات وزیر دارایی «اسرائیل» در این باره به طور کامل مردود و غیر قابل قبول است و مصر، به طور کامل بر مرزهایش کنترل دارد.

سران رژیم صهیونیستی پیشتر نیز یک نشست امنیتی برگزار کردند که وزیر امنیت داخلی این رژیم به آن دعوت نشد و نام وی از حضور در این جلسات حذف شد.

نتانیاهو پیشتر نیز اجازه نداده بود بن گویر در برخی نشست ها حضور داشته باشد؛ زیرا نخست وزیر صهیونیست بشدت نگران درز اطلاعات این جلسات توسط بن گویر به رسانه‌ها بوده است.

اخیرا نیز اطلاعات عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در اختیار بن گویر قرار نگرفت؛ زیرا مسئولان امنیتی این رژیم نگران هستند بن گویر این اطلاعات را فاش کند.

یک مسؤول در دفتر نتانیاهو نیز پیشتر گفته بود: بن گویر پیشنهادهایی مطرح می‌کند که می‌تواند اسرائیل را به درد سر بیاندازد. وی در این جلسات که حاضر می‌شد مدام درباره ترور [رزمندگان فلسطین]، جلوگیری از ورود کارگران غزه [به اراضی اشغالی] و محاصره روستاها و شهرهای کرانه باختری سخن می‌گفت».

به گفته این مقام صهیونیست: بن گویر درک نمی‌کند که با چنین سیاستی، نخست وزیر نخواهد توانست به هیچ جایی سفر کند و در نتیجه در هیچ جای جهان، مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. نشستهای امنیتی که بن گویر در آن حضور دارد، مانند بازی کودکانه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.