راهپیمایان 22 بهمن از خدمات امدادی بهره‌مند شدند

 بابک محمودی درباره پوشش امدادی مراسم ۲۲ بهمن در سراسر کشور گفت:۲۵ هزار و ۲۹۲ تن از راهپیمایان در یوم الله ۲۲ بهمن از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر بهره مند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۲۴ نفر از هموطنان به صورت سرپایی مداوا شدند؛ به علاوه ۲۷ نفر از راهپیمایان نیز به منظور ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی درباره ارائه خدمات پزشکی به هموطنان در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، اظهارداشت: ۲۴ هزار و ۲۴۱ هموطن نیز از خدمات پزشکی و سلامت شامل تست قند خون و فشار خون بهره مند شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار کرد: ۸هزار و ۹۹۲ نفر از امدادگران و نجاتگران این جمعیت متشکل از یک هزار و ۵۴۳ تیم عملیاتی نسبت به پوشش امدادی هموطنان در این مراسم بزرگ اقدام کردند.

محمودی ادامه داد: ۹۶۵ خودروی عملیاتی در مسیر های منتهی به راهپیمایی نیز مستقر شدند.

حضور بیش از سه هزار نیروی اورژانس

رییس سازمان اورژانس کشور نیز اعلام کرد: سه هزار و ۵۳ نفر از اورژانسیها در قالب هزار و ۴۸۴ تیم عملیاتی، برای خدمت رسانی به هموطنان حاضر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حاضر شدند.

جعفر میعادفر اظهار داشت: استقرار ۳۴۰ موتورلانس، ۷۰ اتوبوس آمبولانس،آماده باش ۵۳ پایگاه اورژانس هوایی از جمله اقدامات انجام شده بود.

وی تعداد کل مصدومین و یا بیماران را هزار و ۴۰۱ نفر اعلام کرد. که ۵۱ نفر به مراکز درمانی اعزام و هزار و ۳۵۰ نفر در محل درمان شدند.

میعادفر خدمات حوزه بهداشت را شامل استقرار ۴۰۴ تیم بهداشتی و هزار و نیروی عملیاتی و تخصصی بهداشتی در مسیرهای راهپیمایی کشور عنوان کرد.

وی افزود: خدمات حوزه درمان شامل آماده باش کلیه مراکز درمانی و ایجاد ظرفیت پذیرش حداقل ۴۳۰۰ بیمار در مراکز درمانی مسیر های راهپیمایی کشور عنوان کرد.

میعادفر افزود: تعداد بازدیدهای بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع آب آشامیدنی و مواد غذایی در مسیر راهپیمایی شامل ۶۰۲ مورد بوده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.