مهمان ویژه ایران به قطر می رود +فیلم

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در گفتکو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مورد دیدار ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: طبق قاعده باید قطر را در نیمه نهایی شکست بدهیم، اما فوتبال است و گاهی آنطور که باید اتفاق نمی‌افتد.

خبر مرتبط
واکنش رئیس فیفا به صعود ایران به نیمه نهایی جام ملت های آسیا

رئیس فیفا نسبت به صعود 4 تیم پایانی به مرحله نهایی جام ملت های آسیا واکنش نشان داد.

وزیر ورزش ادامه داد: تیم ملی ایران در بازی با سوریه بازی اش گره خورد و هر چه زدیم به درب بسته خورد، اما در بازی با ژاپن بازیکنان ما واقعا انسجام خوبی داشتند و با فعل خواستن و عرق ایرانی توانستند ژاپن را شکست دهند و امیدواریم در بازی با قطر هم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: برای بازی با قطر بنده در کنار ملی پوشان هستم و بازی را از نزدیک تماشا خواهم کردم و طبق تماس‌هایی که داشتیم شرایط ملی پوشان برای این بازی خوب است و آماده اند که انشاالله یکبار دیگر دل مردم ایران را شاد کنند.

هاشمی افزود: من از رئیس محترم دولت تشکر می‌کنم که بعد از بازی با سرمربی تیم تماس گرفت و این پیروزی را تبریک گفت و این نشان می‌دهد دولت نگاه ویژه‌ای به ورزش و ورزشکاران دارد همانطور که مقام معظم رهبری بار‌ها در مورد اهمیت ورزش فرمودند و انشاالله ورزشکاران و مسئولان ورزشی هم قدر این توجه را بدانند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.