حضور اورژانسی بهرام عین اللهی در اتاق عمل/ ماجرای جراحی وزیر بهداشت در هرمزگان چه بود؟+ فیلم

بهرام عین اللهی، ضمن بررسی روند ارائه خدمات در این بیمارستان و گفت و گو با کارکنان و دلجویی از بیماران، یک بیمار دختر را که به دلیل ریخته شدن چسب در داخل چشم به اورژانس بیمارستان شهید محمدی بندرعباس مراجعه کرده بود، تحت عمل سرپایی قرار داد و مداوا کرد.

خبر مرتبط
پیام تسلیت رئیسی به وزیر بهداشت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر همسر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تسلیت گفت.

وی بیان کرد: بعد از پایان طرح‌های بهداشتی در هرمزگان، در نیمه شب چهارشنبه به صورت سرزده از داروخانه‌ها و بیمارستان‌های این استان، بازدید کرد.

وزیر بهداشت به صورت سرزده داروخانه شبانه‌روزی رسالت بندرعباس را مورد بازدید قرار داد و روند خدمت رسانی، رضایتمندی و مشکلات آن را ارزیابی کرد.

خبر مرتبط
توصیه دارویی وزیر بهداشت به مردم/ داروهای ایرانی مصرف کنید

وزیر بهداشت گفت:از مردم می‌خواهم به سیستم سلامت کشور اعتماد کنند و تا جایی که می‌توانند داروهای داخلی را مصرف کنند چون سازمان غذا و دارو کنترل کیفی بسیار خوبی بر داروها دارد.

دکتر عین اللهی در ادامه در بیمارستان کودکان بندرعباس حضور یافت و ضمن بازدید از ساختمان جدید و بررسی روند ارائه خدمات با حضور بر بالین کودکان بیمار و اهدای اسباب بازی از آن‌ها دلجویی کرد.

وی در ادامه در داروخانه بیماران خاص بندرعباس حضور یافت و مسائل، مشکلات و روند ارائه خدمات را در این داروخانه بررسی کرد.

به گزارش ایرنا، در سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان، در مجموع بهره‌برداری از ۳۲ پروژه بهداشتی و درمانی شامل افتتاح بیمارستان، مرکز بهداشتی و درمانی، خانه بهداشت، پایگاه سلامت، اورژانس هوایی، تجهیزات درمانی و ام آر آی آغاز شده است؛ علاوه بر این پروژه‌ها بیمارستان‌های فوق تخصصی ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس و توسعه بیمارستان ۷۸ تختخوابی فارابی بستک نیز افتتاح می‌شود.

در سفر روز پنجشنبه و جمعه این هفته رییس جمهور و اعضای هیات دولت به هرمزگان بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی استان به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

۱۰۰ درصد تسهیلات سفر اول هیات دولت به هرمزگان اجرایی و عملیاتی شده است؛ حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات و ۱۱۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی نیز تامین و پرداخت شده است.

هرمزگان با ۱۴ شهرستان و ۱۴ جزیره در خلیج همیشه فارس بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.