تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش بر دفاع از تمامیت ارضی کشور

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره شهدای ادیان توحیدی که با حضور جمعی از مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، در سخنانی با تأکید بر اینکه  قرآن مجید منادی وحدت بین تمامی ادیان الهی است، گفت: ما امروز به آیات الهی نیاز داریم؛ آیاتی که در تمام کتب ادیان الهی آمده است و مشابه همین آیاتی است که در قرآن مجید آمده و آن اهدنا صراط المستقیم است.

خبر مرتبط
قدرت نمایی ارتش ایران با هواناو خاص+ جزئیات

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این‌که مسیر ارتقای توانمندی‌های نیروی دریایی ارتش با قدرت ادامه خواهد داشت، گفت که هواناوهای ما به زودی به نیروی دریایی الحاق خواهند شد که توانمندی موشکی با برد بلند به آن‌ها اضافه شده است.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه بشر به صراط مستقیم نیازمند است، گفت: صراط مستقیم بشر را در دنیا و آخرت رستگار و عاقبت به خیر می‌کند. نمونه عینی آن هم رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی ایران و شهدای دوران دفاع مقدس هستند که از اسلام، انقلاب و خاک کشور دفاع کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در میان شهدای دوران دفاع مقدس از ادیان مسیحی، کلیمی و زرتشتی داشتیم که وجه مشترک تمامی آن‌ها قرار گرفتن در صراط مستقیم بوده است. راهی که خداوند آن را به شهدا وعده داده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز رهبر عزیزمان نماد عینی صراط مستقیم بعد از پیامبر و امامان معصوم علیهم السلام است. ضمن اینکه رهبر عزیزمان را می‌توانیم امروز بزرگترین منادی وحدت بدانیم. همچنین ایشان بزرگترین شخصیتی هستند که ندای وحدت را در عمل به منصه ظهور رسانده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حضور رزمندگان ادیان الهی در دوران دفاع مقدس، یادآور شد: وسعت کشور ما وسیع است و در آن ادیان توحیدی مختلف و متنوعی حضور دارند و همه به‌عنوان ملت ایران شناخته می‌شوند. حضور رزمندگان ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس، بسیار تحسین‌برانگیز است.

امیر سرتیپ حیدری آمار حضور ادیان توحیدی در دوران دفاع مقدس را نشانه عرق ملی پیروان این ادیان دانست و گفت: گرچه ممکن است ما در دین و آئین دارای مذاهب مختلفی باشیم، ولی در جایی که تمامی ارضی کشور به خطر بیافتد همه ما خود را مسئول می‌دانیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.