شکار 2 تانک دیگر ارتش اسرائیل

 گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که دو دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی از نوع مرکاوا را با راکت های «الیاسین ۱۰۵» در محله الامل در غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

در همین حال روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از انتقال نظامیان زخمی رژیم صهیونیستی با بیش از ۷۰ فروند بالگرد، به یک بیمارستان خبر داد.

یدیعوت آحارنوت نوشت: از ابتدای آغاز نبرد در غزه تاکنون بیش از ۷۰ فروند بالگرد حامل نظامیان زخمی بر بام بیمارستان «ایخیلوو» فرود آمده است.

خبر مرتبط
حمله جنگنده های اسرائیل به جنوب لبنان

منابع رسانه‌ای ظهر امروز از حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات "طوفان الاقصی" به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، تا به امروز فقط به هلاکت کمتر از ۶۶۰ نظامی خود به صورت رسمی اعتراف کرده و این در حالی است که حتی منابع صهیونیستی نیز آمار تلفات صهیونیست ها در جنگ زمینی غزه را چندین برابر این آمار می دانند.

با گذشت ۱۱۴ روز از جنگ غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند و بعضا یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله ای در سرزمین های اشغالی ایجاد می کند. همچون آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

این نظامی صهیونیست که اخیرا از جنگ غزه بازگشته در فیلمی که در شبکه و رسانه های مختلف منتشر شده با رد آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، از هلاکت ۳ هزار نظامی صهیونیست و همچنین زخمی شدن ۱۱ هزار نظامی دیگر خبر می دهد، خبری که برخی از منابع صهیونیستی نیز آن را تایید کرده اند. باید گفت که کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

شمار تانک ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای منهدم شده صهیونیست ها در طول جنگ غزه نیز از مرز ۹۰۰ دستگاه گذشته که آمار بسیار وحشتناکی برای صهیونیست ها است؛ البته باید تعداد دهها خودرو و تانک انهدام شده صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی توسط حزب الله را نیز به آن افزود.

اشغالگران صهیونیست تا به امروز پنج لشکر خود را در قالب نیروهای ویژه (همچون گولانی و چتربازان)، پیاده، لشکرهای زرهی (تانک های مدرن و نفربرها) و نیروهای پشتیبانی و احتیاط را با استعداد بیش از ۳۰۰ هزار نظامی به جنگ در غزه اعزام کرده اند که با خروج تیپ گولانی و گردان هایی از چتربازان و برخی گردان های های زرهی، فضا برای رزمندگان مقاومت بیشتر فراهم شده تا نظامیان متجاوز باقی مانده را راحت تر و بیشتر هدف قرار دهند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.