آتش‌سوزی ۲ مغازه در میدان ناصرخسرو خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: آتش سوزی ۲ باب مغازه در میدان ناصرخسرو این شهر با تلاش آتش نشانان مهار شد.

محمد میرزایی مقدم اظهار کرد:‌ ساعت ۱۸:۲۵ عصر امروز گزارشی مبنی بر آتش سوزی ۲ باب مغازه در میدان ناصرخسرو به مرکز اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله یک گروه از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام که ترافیک چهارشنبه بازار باعث شد آتش نشانان مرکز کمی دیرتر به مقصد موردنظر دسترسی یابند.

میرزایی مقدم عنوان کرد: یک گروه کمکی نیز از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه اعزام و بلافاصله عملیات خاموش سازی حریق انجام و پس از آن عملیات لکه گیری و سرد کردن آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد افزود: عملیات خاموش سازی حریق و لکه گیری تا ساعت ۱۹ انجام و همچنین منزلی که در جوار این مغازه ها دچار دود زدگی و ریزش گچ سقف شده بود، مورد پاکسازی قرار گرفت.

میرزایی مقدم با اشاره به اینکه این آتش سوزی تلفات جانی نداشت عنوان کرد: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی همچنین با اشاره به گزارش یک مورد نشتی در تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل مواد پتروشیمی بر پایه بنزین افزود: این تانکر از مبدا ماهشهر به سمت تبریز در حرکت بود که در آزادراه خرم آباد به پل زال متوجه نشتی قطره ای شده و بلافاصله به مرکز اعلام می کند.

میرزایی مقدم با اشاره به اعزام یک گروه آتش نشانی به محل حادثه عنوان کرد: این گروه با رعایت موارد ایمنی مواد این تانکر را تخلیه و به تانکر دیگری منتقل کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.