نخستین تصویر از جانی دپ در جدیدترین ساخته سینمایی‌اش+ عکس

دپ پس از سال‌ها مشاجره قانونی برای جدایی از همسر سابقش امبر هرد، پشت دوربین رفت. این در حالی بود که از زمانی که برادران وارنر در سال ۲۰۲۰ روابط خود را با او برای بازی در فرانچایز «هیولاهای شگفت انگیز» قطع کرد، او تا حد زیادی از هالیوود دور بود و در فضای مستقل کار کرد.

دپ در بیانیه ای که پایان فیلمبرداری فیلمش را اعلام کرد، این پروژه را تجربه ای فوق العاده رضایت بخش و متحول کننده خواند.

خبر مرتبط
آخر هفته را با این ۳۰ فیلم‌ سینمایی و تلویزیونی سپری کنید

پنجشنبه و جمعه این هفته تماشای ۳۰ فیلم سینمایی و تلویزیونی را در کنار خانواده خود می توانید تجربه کنید.

وی افزود: می‌خواهم از تمام بازیگران، عوامل و تهیه‌کنندگان به خاطر تعهد و خلاقیت بی‌وقفه‌شان تشکر کنم. به آل، که از من خواست این فیلم را بسازم - چگونه می توانم به پاچینو جواب رد بدهم؟ - به این وسیله قدردانی صمیمانه خود را برای مشارکت سخاوتمندانه و فداکاری او در این پروژه اعلام می کنم. «مودی» گواهی بر روحیه مشارکتی فیلمسازی مستقل است و من برای ارایه این داستان منحصر به فرد و جذاب به جهان هیجان زده هستم.

این فیلم زندگینامه ای درباره هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی است که نزد دوستانش با نام «مودی» شناخته می شد. نمایشنامه دنیس مک اینتایر مودیلیانی منبع ساخت این فیلم بود که با فیلمنامه ای از جرزی و مری کرومولوفسکی ساخته شد.

جانی دپ «مودی» را تمام کرد/ انتشار تصاویری از فیلم

در خلاصه داستان که در مدت ۴۸ ساعت اتفاق می افتد، آمده است: مودی در حال فرار از دست پلیس، می خواهد به حرفه خود پایان دهد ولی دوستان بوهمی او موریس اوتریلو هنرمند فرانسوی شیام سوتی که متولد بلاروس است و محبوب انگلیسی او درخواستش را رد می کنند. مودی از دلال آثار هنری و دوست لهستانی خود لئوپولد زبوروفسکی مشاوره می خواهد، اما هرج و مرج زمانی به اوج خود می رسد که او با یک مجموعه دار روبه‌رو می شود که می تواند زندگی اش را تغییر دهد.

شرکت تولید فیلم دپ و تهیه کننده بری نویدی سرمایه گذار و سازنده این پروژه هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.