فوری/ مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل شد

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق کلیبر و خداآفرین، مدارس شهری و روستایی این مناطق روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و مدارس متوسطه دوم در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه عشایر مدارس شهری و روستایی این منطقه فردا در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری خواهند بود.

خبر مرتبط
مدارس آستارا هم به دلیل بارش برف فردا غیرحضوری شد

مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان به دلیل بارش شدید برف غیرحضوری برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه اهر، فعالیت مدارس این منطقه فردا در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در مناطق هوراند و ورزقان مدارس شهری و روستایی این مناطق فردا در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.

️ با توجه به بارش برف، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه مرند مدارس شهری و روستایی این منطقه فردا در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح غیرحضوری است.

مدارس شهری و روستایی منطقه نیز خاروانا در تمام مقاطع تحصیلی شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.‌ ‌

گفتنی است؛ امتحانات داخلی در مناطق فوق به دلیل غیرحضوری شدن مدارس لغو و در زمان مناسب برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ مدارس استثنایی در مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.