پافشاری مجدد مقام ارشد کنست/ غزه را به آتش بکشید!

 

به گزارش رسانه های فلسطینی، "نسیم فاطوری" در یک گفت‌وگوی رادیویی گفت: قبلا گفته ام که باید عناصر مخرب در آنجا به آتش کشیده شوند و در این دیدگاه، هیچ امر غیر قابل قبولی نمی بینم. زیرا به آتش کشیدن و انهدام خانه های غزه، بهتر از آن است که یک تار مو از سر نیروهای نظامی اسرائیل کم شود.

170860158

فاطوری در پاسخ به سؤال خبرنگار درباره «افراد بی گناه» در غزه هم اظهار داشت: ما همه آنها را جابجا کردیم و گمان نمی کنم نه تنها الان بلکه حتی زمانی که برای اولین بار این اظهارات را مطرح کردم، فرد بی گناهی باقی مانده باشد.

این صهیونیست افراطی افزود: ما شادی اهالی غزه، قبل از ورود ارتش اسرائیل و اشک تمساح آنها بعد از آن ورود ارتش را هم دیدیم. من بخصوص زمانی که نیروهای اسرائیل در راستای دفاع از شهروندان ما، کشته می شوند هیچ رحمی نسبت به این افراد (مردم غزه) ندارم.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه ظهر امروز چهارشنبه اعلام کرد که از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) ۲۳ هزار و ۳۵۷ نفر شهید و ۵۹ هزار و ۴۱۰ نفر زخمی شده اند.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.