نگرانی تل‌آویو از تشدید درگیری‌ها در مناطق شمالی/ بیمارستان‌ها در شرایط آماده‌باش

شبکه کان در این باره گزارش داد که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از بیم تشدید تنش در مناطق شمالی، از بیمارستان‌های خود خواسته که آمادگی لازم را برای پذیرش هزاران مجروح در یک مدت زمان کوتاه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار این شبکه خبری، برای بیمارستان‌های "زیو" و "نهاریا" دستورالعمل آمادگی برای پذیرش مجروحان زیاد ابلاغ شده است.براساس این گزارش به آنها گفته شده که باید کار کردن در مناطق بسته و بدون آب و دارو را بیاموزند و برای آن شرایط آماده باشند.

کان گزارش داد که از زمان ابلاغ این دستورالعمل به مدت ۴۸ ساعت، همه این بیمارستان‌ها به وضعیت اضطراری منتقل شدند. براساس این گزارش به کادر پزشکی این بیمارستان‌ها گفته شده که برای شرایطی که آنها زخمی باشند، آمادگی لازم را داشته باشند.

همچنین به کادر درمان بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی گفته شده که آنها باید برای کار ۲۴ ساعته آماده و همکاری با تیم‌ پزشکی اندک را در نظر داشته باشند.

بیم رژیم صهیونیستی از درگیری با حزب الله پس از آن روی می دهد که عصر روز سه شنبه چندین موشک از خاک لبنان به سوی مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد و آژیر خطر در ده‌ها شهرک در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد. همچنین به گفته منابع مطلع، چند موشک به برخی از این شهرک‌ها اصابت کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.