اقدام جنجالی باشگاه پرسپولیس/ دوئل گل محمدی و درویش به کجا می رسد؟

 

ورق در پرسپولیس برگشته است و یحیی گل‌محمدی در حال بازگشت به نیمکت قرمزهاست، البته با یک شرط؛ برکناری درویش!

 رضا درویش آنقدر سرمربی تیم را با رفتارها و وعده‌هایش آزار داد که حالا شنیده می‌شود گل‌محمدی به خاطر حضور او قید شغل و قراردادش را زده است!

 

 

 

کنار رفتن یحیی گل‌محمدی برای سرخ‌ها به جز آسیب تاکتیکی و روانی ، زیان مالی هم در پی دارد و پرسپولیس مجبور است تقریبا سه برابر دستمزد گل‌محمدی را به کادرفنی جدید یعنی برانکو و دستیارانش پرداخت کند.

شنیده می‌شود برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس طلب دستمزد دو میلیون یورویی کرده و گفته کادر همراهش را نیز خودش می‌آورد که حتما یکی از نفرات زلاتکو برادرش خواهد بود!

همین حرف‌ها هیات مدیره را بر آن داشته که به جای موافقت با جدایی سرمربی ایرانی، سراغ عزل مدیرعامل برود و زیان کمتری را تحمل کند.

خبر مرتبط
استقبال از تیم فوتبال کشورمان در دوحه+فیلم

ویدیویی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورود تیم ملی ایران به دوحه منتشر کرد.

درحالی که ظهر امروز باشگاه پرسپولیس با صدور یک اطلاعیه از مذاکرات در فضای تفاهم با نماینده گل‌محمدی برای جدایی توافقی این سرمربی خبر داده، ایسنا مدعی شد هیات مدیره پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن درویش از مدیرعاملی باشگاه و ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی است.

در این گزارش آمده: «بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار از منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس به دست آورده است، احتمالا به‌زودی رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کنار می‌رود و به جای او حسین شهریاری، عضو هیات مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب خواهد شد.»

 حسین شهریاری ، یار نزدیک حمید سجادی وزیر مستعفی یا معزول ورزش بوده و بعید به نظر می‌رسد وزارت ورزش در آستانه واگذاری سهام این باشگاه دولتی به خریدار ۵۱ درصد بلوک سهام مالکیتی، با مدیرعاملی این چهره نه چندان مقبول موافقت کند‌: «اگر این تصمیم اجرایی شود، احتمالا یحیی گل‌محمدی که تا این لحظه قانونا قرارداد خود را با پرسپولیس اقاله نکرده است، در تصمیم خود تجدید نظر می‌کند و مجددا روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست، چرا که تصمیم مدیران پرسپولیس برای کنار رفتن درویش، با هدف ماندن گل‌محمدی گرفته شده است.»

البته قصد و نیت دو تن از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای کنار گذاشتن درویش مربوط به امروز و دیروز نیست و اختلاف طرفین در چند برهه خود را علنی نشان داده است. و حالا این فرصت خوبی است تا این دو نفر به هدف طولانی خود برسند و درویش را از اتاق اول باشگاه بیرون بکشند.

درویش بعداز ماجرای استقبال از رونالدو در فرودگاه با حضور دخترش، حسابی تحت فشار بوده و هواداران هم از عملکرد او در نقل‌ و انتقالات راضی نیستند. 

همه چیز برای رفتن مدیری که آرزو می‌کند تیمش بخاطر پاداش های سنگین و آپشن‌ها قهرمان نشود، مهیاست و فقط نظر وزیر ورزش مانده که اگر او هم موافق باشد کار درویش تمام است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.