فوری/ مدارس ابتدایی این شهر فردا تعطیل شد+جزییات

بر اساس اطلاعیه کارگروه اضطرار استان مرکزی، در روز دوشنبه ۱۸ دی ماه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اراک تعطیل خواهد بود و کلاس‌های درس دانش آموزان مقطع ابتدایی این شهر در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری تشکیل می‌شود و امتحانات مقطع متوسطه طبق برنامه قبلی برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: فعالیت کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تأیید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی هستند و همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می‌گردد و این کارکنان با هماهنگی مدیر مربوطه، مجاز به عدم حضور در محل کار هستند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: ضمن درخواست جهت کاهش تردد در فضای باز، استفاده از ماسک و مصرف مایعات، میوه و سبزیجات به‌منظور کاهش اثرات سوء آلودگی هوا توصیه می‌شود.

خبر مرتبط
فوری؛ مدارس این منطقه تعطیل شد

به دلیل برودت هوا در خلخال و شاهرود از توابع استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از تجهیزات و آمبولانس در میادین پُرتردد شهر اراک مستقر و نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهر اراک ممنوع است و ادارات کل ورزش و جوانان ملزم هستند با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را در خصوص رعایت ممنوعیت‌ها اعمال کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.