فوری/ جزییات دستگیری عاملان حادثه تروریستی کرمان/ دو عملیات انتحاری بود

«سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آخرین آمار شهدای حادثه تروریستی را به تفکیک جنسیتی تشریح کرد.

به گفته وی تعداد شهدای زیر ۱۸ سال ۳۰ نفر و افراد زیر ۱۰ سال ۹ نفر هستند که مردان ۳۶ نفر و زنان ۵۳ نفر از شهدا به شمار می‌روند که جمع شهدا ۸۹ نفر است و ۷۶ نفر ایرانی و ۱۳ نفر افغانستانی هستند.

میراحمدی بیان کرد: باقی مانده اجساد تروریست های خبیث نیز به دست آمده و هر دو تروریست عملیات انتحاری انجام داده اند که بخش هایی از بدن آنها در محل انجام عملیات به دست آمده است.

خبر مرتبط
رئیسی: جنایت تروریستی کرمان را مصرانه پیگیری می‌کنیم

رئیس جمهور گفت: ما مصرانه به دنبال آن هستیم تا پیگیری‌های لازم درخصوص جنایت تروریستی کرمان از ناحیه دستگاه‌های امنیتی انجام شود.

معاون امنیتی، سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: درباره مجروحان نکته مهم این است که تعداد انگشت شماری در بخش مراقبت های ویژه متصل به دستگاه هستند و ممکن است تعداد بسیار کمی به تعداد شهدا افزوده شود.

وی بیان کرد: افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان (عج) در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه های امنیتی اعلام می شود. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.