گازگرفتگی در زنجان حادثه آفرید/کار 9 نفر به بیمارستان کشید

داریوش تقی‌لو در رابطه با اولین حادثه گازگرفتگی، اظهار کرد: در پی اعلام نشت گاز در ساعت ۰۰:۵۳ بامداد امروز (۱۵ دی‌ماه) در جاده زنجان - تبریز کیلومتر ۱۴، تکنسین‌های اورژانس فورا برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

خبر مرتبط
افزایش ۱۹ درصدی مرگ به وسیله مونواکسیدکربن در این استان

سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ ۲۵ نفر در این استان به علت مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

وی از مسمومیت ۷ مددجو بر اثر گازگرفتگی در حادثه مذکور خبر داد و افزود: ۲ کد آمبولانس زنجان‌رود و الهیه به محل حادثه اعزام شدند که ۲ مددجو با کد زنجان‌رود و الهیه و ۴ نفر با وسیله شخصی به بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان اعزام شدند.

این مسئول در رابطه با دومین حادثه گازگرفتگی، تصریح کرد: در ساعت ۸:۱۰ صبح امروز (۱۵ دی‌ماه) در پی اعلام گازگرفتگی در شهرک کارمندان خیابان پنجم شرقی، یک زن ۵۴ ساله و یک مرد ۶۱ ساله دچار مسمومیت شدند.

خبر مرتبط
فوت ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران بر اثر گازگرفتگی

امید پایدار، سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان، چهارشنبه شب گذشته به علت گازگرفتگی درگذشت.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با اشاره به اعزام آمبولانس به محل حادثه، خاطرنشان کرد: مددجویان پس از دریافت خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی، به بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان منتقل شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.