اعلام آمادگی پاکستان برای کمک به ایران/ امیرعبداللهیان: مبارزه با تروریسم اولویت اساسی دو کشور است

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی پاکستان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه عمیق‌ترین تسلیت و مراتب همدردی و همبستگی دولت پاکستان را با مردم و دولت کشورمان به خاطر حمله تروریستی روز چهارشنبه در شهر کرمان ابراز کرد.

جلیل عباس جیلانی در این تماس تلفنی با ابراز عمیق‌ترین تسلیت‌ها از طرف دولت پاکستان به مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران در این ساعات غمبار، ضمن اظهار اطمینان از توانمندی‌های کشورمان، نسبت به ارائه هرگونه کمکی از سوی دولت پاکستان به ایران اعلام آمادگی کرد. 

امیرعبداللهیان نیز با سپاسگزاری از تماس و ابراز همدردی همتای پاکستانی، مبارزه با تروریسم را اولویت اساسی دولت‌های ایران و پاکستان برشمرد و با اشاره به وقوع این انفجار‌های تروریستی در سالروز شهادت سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با تروریسم، به تعهد خلل‌ناپذیر کشورمان در ریشه کردن این پدیده شوم در همکاری و هماهنگی با دیگر کشور‌ها تاکید کرد.

خبر مرتبط
اقدام فوری وزارت خارجه درباره حادثه تروریستی کرمان/ امیرعبداللهیان خبر داد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در پی اقدام تروریستی در کرمان که منجر به شهادت ده‌ها نفر از شهروندان ایرانی شد، در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت که ایران اقدامات فوری حقوقی و بین‌المللی خود را در این خصوص آغاز کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.