دستور نتانیاهو بعد از ترور مقام ارشد حماس

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای این رژیم دستور داده هیچ مصاحبه مطبوعاتی یا واکنش مستقیم نسبت به ترور معاون رییس دفتر سیاسی حماس نداشته باشند. 

آژانس رسمی رسانه‌ای اسرائیل اعلام کرد که دفتر نتانیاهو به وزرای این رژیم دستور داده که هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام ندهند یا به صورت آشکار از ترور العاروری چیزی نگویند.

«بتسلئیل اسموتریچ» وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی که از افراطی‌ترین وزرای رژیم به شمار می‌رود، قبل از دستور دفتر نتانیاهو در صفحه رسمی خود در ایکس [توئیتر سابق] نوشت: ای اسرائیل؛ تمام دشمنان تو اینگونه نابود خواهند شد!

خبر مرتبط
حزب الله لبنان، اسرائیل را تهدید کرد/ دستانمان روی ماشه است

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین به صهیونیست‌ها هشدار داد که این جنایت هرگز بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

گلعاد أردان سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد نیز این اقدام تروریستی را به ارتش این رژیم و نیروهای شاباک و موساد و جاسوسان رژیم صهیونیستی تبریک گفت.

مشاور بنیامین نتانیاهو در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی «ام اس ان بی سی» گفت که اسرائیل مسئولیت خود در قبال حمله بیروت را اعلام نکرده و این حمله نیز دولت لبنان یا حزب‌الله را هدف قرار نداده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم نشست کابینه جنگی اسرائیل که دیشب قرار بود برگزار شود را لغو کرده و نشست‌های شورای جنگ تنها به بررسی پیامدهای ترور العاروری اختصاص پیدا کرد.

خبر مرتبط
اولین واکنش آمریکا به ترور معاون اسماعیل هنیه

روزنامه واشنگتن پست در واکنش مقامات آمریکایی به ترور «صالح العاروری» نایب رئیس اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه‌شنبه شب رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت به شهادت رسید، به نقل از یک مقام نظامی آمریکایی اعلام کرد که اسرائیل مسوول این حمله است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.