یورگن لوکادیا به پرسپولیس نزدیک شد/ مهاجم هلندی سروصدا به پا کرد

عملکرد چشمگیر و خیره کننده این بازیکن در ترکیب سرخپوشان پایتخت حسابی این بازیکن را در دل هواداران محبوب کرده بود. اما خروج ناگهانی و غیرمنتظره لوکادیا از ایران آن هم در شرایطی که تیم نیاز مبرمی به او داشت باعث شد تا این احساس خوش جای خود را به نفرت و دلخوری بدهد.

با این حال این روزها نام او بار دیگر به تیتر اول اخبار مربوط به باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است و احتمال بازگشت دوباره او به جمع سرخپوشان رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه هم اخیرا اعلام کرده است که با هماهنگی یحیی گل محمدی به این بازیکن پیشنهاد داده شده است و پرسپولیس منتظر پاسخ اوست.

این تصمیم پرسپولیس برای بازگشت یورگن لوکادیا با واکنش‌های متفاوتی همراه شده است، برخی هواداران در راستای تقویت خط حمله تیم که یکی از مشکلات این فصل است، نظر مثبتی درباره بازگشت او دارند و در مقابل برخی هنوز نتوانسته‌اند از ترک ناگهانی باشگاه توسط او چشم پوشی کنند.

نکته جالب توجه در این باره اما علاقه شخصی لوکادیا به پرسپولیس است که بارها در پست‌های اینستاگرامی به آن اشاره کرده است. این مهاجم هلندی اخیرا هم با انتشار یک مطلب جدید در صفحه شخصی خود به احتمال بازگشتش دامن زده است.

خبر مرتبط
ابهام بزرگ در فهرست اسامی بازیکنان تیم ملی/ قلعه‌نویی روی میثاقی را زمین زد

اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران نکات بسیار زیادی داشته است، از جمله مهم ترین آن دعوت نشدن احمد نوراللهی به تیم ملی است.

لوکادیا نوشته است: «خودشیفتگی قدرت می‌خواهد اما مسئولیت خیر. تنها باشید اما رها شده خیر. مورد نیاز باشید اما مورد تکیه خیر. اینکه به چیزی دست پیدا کنید اما آن را کسب نکنید. همه‌ چیزی که می‌خواهند، تناقض است.»

همچنین گئورگی گولسیانی، دیگر بازیکن خارجی پرسپولیس در واکنش به احتمال بازگشت او به اردوی سرخپوشان به ورزش 3 گفته است: «فقط می‌توانم از او استقبال کنم، او بازیکن بزرگی است. من شخصاً او را به تمرینات و بازی‌ها می‌آورم و او را نگه می‌دارم تا فرار نکند.»

در مقابل بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از جمله منتقدان بازگشت این مهاجم به تیم است، او در این باره به ایرنا گفته است: «بازگشت لوکادیا به صلاح پرسپولیس نیست چون الان هواداران از دست او ناراحت هستند و این بازیکن به یکباره پرسپولیس را رها کرد و متاسفم بابت این کار این.»

حال باید دید که سرنوشت حضور دوباره این لوکادیا در پرسپولیس به کجا خواهد رسید و آیا هواداران بار دیگر شاهد درخشش او در ترکیب سرخپوشان خواهند بود؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.