جنایت جدید اسرائیل/ گلوله باران یک جوان فلسطینی در شهرک اسرائیلی

منابع محلی از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران در شهرک «العیزریه» واقع در شرق شهر قدس اشغالی خبر دادند.

خبر مرتبط
کنایه مقام سابق اسرائیل به نتانیاهو/ نابودی کامل حماس یک آرزوست!

نخست وزیر پیشین اسرائیل گفت که از همان لحظه‌ای که نتانیاهو اعلام کرد که هدف اصلی جنگ از بین بردن حماس است احتمال محقق شدن این هدف بسیار پایین بود.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، منابع همچنین اعلام کردند «محمود عثمان ورنی»، جوان فلسطینی در جریان درگیری‌ها در شهرک «العیزریه» در شرق شهر قدس اشغالی به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی در این راستا گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر در ساعات اولیه صبح امروز (شنبه) به شهرها و اردوگاه‌های مختلف کرانه باختری یورش بردند و در پی آن درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

خبر مرتبط
درگیری ها در غزه شدت گرفت/ ساکنان یک اردوگاه تخلیه شدند

در ادامه حملات اسرائیل به غزه پس از دستور نیروهای اشغالگر برای تخلیه ساکنان اردوگاه، درگیری‌ها از روزها پیش در اردوگاه البریج ادامه دارد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد، یک جوان فلسطینی پس از یورش نیروهای اسرائیل به شهرک «روجیب» واقع در شرق نابلس در شمال کرانه باختری و درگیری با آنها به بیمارستان منتقل شد.

رسانه‌های محلی فلسطین همچنین اعلام کردند که درپی یورش اشغالگران به شهرک «قصره» در جنوب نابلس درگیری‌های خشونت‌باری میان جوانان فلسطینی و نیروهای اسرائیل رخ داد.

رسانه‌ها همچنین از یورش اسرائیل به شهرک «بیتا» در جنوب شهر نابلس و همچنین شهرک «برطعه» واقع در جنین در شمال کرانه باختری خبر دادند.

در همین رابطه، اشغالگران اقدام به بازداشت دو جوان فلسینی در نزدیکی روستای «قوصین» در غرب نابلس کردند.

درگیری‌هایی نیز میان نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای اسرائیل در شهر «قلقیلیه» در غرب کرانه باختری رخ داد و اسرائیلی‌ها با بمب‌های دست‌ساز شهرک «عزّون» در شرق این شهر را هدف قرار دادند.

نیروهای اسرائیل همچنین به اردوگاه «الجلزون» در شمال شهر رام‌الله یورش برده و اقدام به بازداشت ۱۴ شهروند فلسطینی در این اردوگاه کردند.

نیروهای اسرائیل همچنین به منطقه «رأس الجوره»، شهرک «صوریف» و «یطّا» در شهر الخلیل و نیز منطقه «جناتا» و شهرک «العبیدیه» در بیت لحم یورش بردند و طی آن دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران زخمی شدند.

از سوی دیگر، ارتش اسرائیل اعلام کرد که در عملیاتی در الخلیل پنج تن از نظامیان این رژیم زخمی شدند و حال یکی از آنها وخیم است.

ده‌ها نمازگزار عصر جمعه در نتیجه یورش اشغالگران به محله «وادی الجوز» در شهر قدس اشغالی دچار حالت خفگی شدند.

آمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۳۱۵ شهید و از سال جاری میلادی به ۵۲۳ شهید رسیده‌است.

عصر جمعه باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که از هفتم اکتبر ۴۸۴۰ تن در کرانه باختری بازداشت‌ شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.