هشدار پلیس؛ این جاده ها برفی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های گلستان و خراسان شمالی شاهد بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان شاهد بارش باران هستیم.

وی با بیان اینکه در برخی از محورهای استان خراسان رضوی و کرمان نیز شاهد پدیده وزش باد و گرد و خاک هستیم، افزود: همچنین برخی از محورهای استان‌های ایلام، خراسان شمالی، لرستان، کرمانشاه، سمنان، قزوین، همدان و کهگیلویه و بویراحمد نیز درگیر پدیده مه گرفتگی هستند.

خبر مرتبط
تهران امشب برفی می شود

روزنامه اطلاعات مورخ پنجم دی سال 1353 که یکی از مطالب صفحه اول خود را به بارش برف در تهران با عنوان «امشب در تهران برف می‌بارد» اختصاص داده بود.



به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، برای برخی از محورهای استان اردبیل نیز کولاک برف گزارش شده است.

شیرانی تاکید کرد:‌ در شرایط زمستانی لازم است که رانندگان حتما از پر بودن باک خودرو در آغاز سفر مطمئن شوند. همچنین تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در حین رانندگی با دقت بالا و سرعت مطمئنه به مسیر خود ادامه دهند.

وی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه محور پونل - خلخال در حال حاضر مسدود غیرشریانی است، درباره محورهای دارای انسداد فصلی عنوان کرد: محور سروآباد - پاوه، محور سی سخت - پادنا و محور گنجنامه – تویسرکان دارای انسداد فصلی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.