جولان دزدان دریایی در قشم!

سردار بهادر اسماعیلی، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هوشیاری و اقدامات فنی و عملیاتی دقیق، اعضای باند سابقه داری که اقدام به سرقت مشک‌های ماری در دریا می‌کردند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی قشم متلاشی شدند.

خبر مرتبط
شرور قاتل در غرب تهران به دام پلیس افتاد

طبق آنچه رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرده است، شرور و اوباشی که چندی پیش در یک نزاع با ضربه چاقو اقدام به قتل یک شهروند قمی کرده است و به تهران متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم در راستای تأمین امنیت کشتی‌ها و شناورها در حوالی ۶ مایلی شرق جزیره لارک، در حال گشت زنی متوجه تحرکات مشکوک یک فروند قایق در سطح حوزه می‌شوند که سریعاً شناور متخلف را شناسایی و توقیف می‌کنند.

سردار اسماعیلی، افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور متخلف اقلامی شامل یک دستگاه بی سیم دستی، ۲ قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه کلت، ۲ خشاب کلاش حاوی ۵۶ فشنگ، ۵ فشنگ کلت کشف و ضبط کردند.

خبر مرتبط
قاتل محمد ابراهیمی بعد از ۱۹ سال اعدام شد

حکم قصاص سارق مسلح بانک‌ کشاورزی و قاتل مامور انتظامی شهید «محمد ابراهیمی» پس از ۱۹ سال اجرا شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، اضافه کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریابانان قشم، مشخص شد که یک فروند قایق تندروی غیر مجاز است. دو سارق دریایی که سابقه دار هستند در این خصوص دستگیر و از آنان ۵ دست البسه نظامی، کشف و ضبط شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و مراتب تحت بررسی و پیگرد قانونی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.