خانه‌های آستین و سالیوان در محاصره حامیان فلسطین

شرکت کنندگان در این تجمع درحالی که فریاد "آستین، آستین، بیدار شو، وقتی نسل کشی اتفاق می‌افتد، نباید بخوابی!" می‌زدند، در مقابل منزل وزیر دفاع آمریکا تجمع کردند.

به نوشته روزنامه نیویورک پست، این راهپیمایی از سوی گروه موسوم به "اجتماع مردم" برگزار شد.

 

تصاویر و فیلم‌هایی دیگر از شرکت کنندگان که شعار "از رودخانه تا دریا، فلسطین باید آزاد شود" سر می‌دادند در رسانه‌های اجتماعی پخش شده است.

تسلیت جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی شهادت سردار سید رضی موسوی

فیلم‌های دیگری نیز منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت کنندگان شعار "فلسطین باید آزاد شود" سر می‌دادند و خواستار آتش بس توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه شدند.

این گروه همچنین مخالف واکنش نظامیان رژیم صهیونیستی به حمله حماس در هفتم اکتبر است.

 

این گروه همچنین در راهپیمایی حمایت از فلسطین در هشتم اکتبر سال جاری میلاد در میدان تایمز کمک کرد که در جریان آن، پرچم‌های رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

ژنرال لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از هفتم اکتبر که عملیات طوفان الاقصی از سوی حماس علیه شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف باریکه غزه انجام شد، چندین بار به اراضی اشغالی سفر و حمایت لجستیکی و نظامی دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی را مطرح کرد.

این گروه حامی فلسطین همچنین در نزدیکی منزل جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا نیز تجمع کردند اما هنوز مشخص نیست که آیا وی در منزل بود یا خیر.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

گروه "اجتماع مردم" سالیوان را یک جنایتکار جنگی دیگر توصیف کرد.

دولت بایدن حامی جدی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.