قتل مرموز دانشجوی اردنی در هامبورگ

 اخبار ضد و نقیضی درباره کشته شدن یک دانشجوی اردنی در هامبورگ آلمان به دلیل اعلام همبستگی با فلسطین مخابره شده است.

پس از اینکه تصاویر و اخبار مربوط به کشته شدن این دانشجوی اردنی در شبکه های اجتماعی منتشر شد، رسانه های اردنی اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور پیگیر ماجرا است.

پایگاه خبری آلمانی« islamiq.de »از کشته شدن این دانشجو به ضرب گلوله خبر داد و علت آن را نیز همبستگی با فلسطین عنوان کرد.

گفت‌وگوی مقامات اردن و امارات درباره دستیابی به آتش‌بس در غزه

این رسانه آلمانی گزارش داد: دانشجوی اردنی به نام محمد برکات که ۲۱ سال سن دارد ، در هامبورگ کشته شده و موضوع به درگیری کنونی در خاورمیانه ارتباط دارد. به نظر می رسد که این دانشجو که در دانشگاه هامبورگ آلمان تحصیل می کرد، در شبکه های اجتماعی با فلسطین ابراز همبستگی کرده است. خویشاوندان و برخی رسانه های عربی این موضوع را دلیل کشته شدن او در روز پنجشنبه اعلام کرده اند.

در حالی که رسانه های اردنی این اقدام را جنایت ناشی از نفرت ورزی قلمداد کردند، اما پلیس آلمان آن را اخبار کذب دانست.

این خبر در حالی منشتر می شود که جنایت رژیم صهیونسیتی و حمایت آمریکا و دیگر دولت های غربی ویرانگرترین و هولناک ترین منازعه ممنوعه ای است که تخریب اماکن عمومی و بیمارستان‌ها، نابودی مساجد، بمباران مدارس، دانشگاهها و کلیساها و کشته و مجروح کردن غیرنظامیان بی دفاع را در پی داشته است.

جنایت نتانیاهو و حامیانش، غزه را به قبرستان زنان،کودکان، بیماران و بیگناهان تبدیل کرده و صفحه سیاه دیگری بر پرونده این جانیان افزوده است.

وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود روز گذشته از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۰ هزار و ۴۲۴ نفر خبر داد و اعلام کرد که شمار مجروحان این تجاوزات نیز به ۵۴ هزار و ۳۶ نفر رسیده است.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.