درخواست مهم رئیسی در گرگان؛ از همه مدیران می‌خواهم که..

سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنج شنبه در نشست توسعه زنجیره های ارزش و شورای اداری استان گلستان با اشاره به اینکه مدیران باید قبل از محاسبه و نظارت بیرونی خودش بر کیفیت کارش نظارت و محاسبه کند، اظهار کرد: تحول و رونق زمانی اتفاق می افتد که مدیران جهادی، بی وقفه و بدون توجه به تشکر کردن یا نکردن دیگران پای کار باشند.

رئیسی در گرگان: خستگی را باید کنار گذاشت/ به قله نزدیکیم

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما در دولت افزایش اشتغال و کاهش بیکاری است، افزود: من از همه مدیران استان می خواهم در این حوزه با جدیت و بدون ذره ای تردید وسط میدان باشند.

رئیسی از روشنفکران و علما کمک خواست+ فیلم

رئیس جمهور با تقدیر از همت استاندار و مدیران استان گلستان به دلیل اجرای دقیق و سریع مصوبات سفر نخست، خاطرنشان کرد: امروز باید ادامه مسیر را با کمک دولت و توجه جدی به بهره وری پیش بروید.

آیت الله رئیسی پیگیری رفع موانع تولید و حمایت از بخش خصوصی را یکی دیگر از مطالبات دولت از همه مدیران دانست و گفت: پرهیز از حاشیه و دعواهای سیاسی و اداری و ... را ضرورت و الزام توسعه در کشور دانست و گفت از مجادله و برهم زدن وحدت میان مدیران بپرهیزید.

وی با تاکید بر اینکه مردم به خوبی تفاوت پرکاری و بی اعتنایی به وظایف را می دانند، ادامه داد: یقین بدانید رفیع کردن نام شما با خداوند متعال است.

رئیس جمهور از تماس اخیر خود با رئیس جمهور ترکمنستان خبر داد و گفت: ایشان با قاطعیت بر تداوم و ارتقای همکاری با ایران به ویژه استان‌های مرزی تأکید کردند.‌

رئیسی با اشاره به ضرورت تکمیل تمامی‌پروژه‌های نیمه تمام در استان گلستان، گفت: امیدوارم طوری عمل کنیم که در دوره‌های آینده آنها درباره ما به نیکی یاد کنند و خداوند متعال و مردم از آنها راضی باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.