کرمانی‌ها شنبه به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

در جلسه شورای اداری استان کرمان اعلام شد: مردم کرمان روز شنبه، دوم دی ماه امسال با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز ۳۰ آذرماه در شورای اداری کرمان با اشاره به فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تعدادی از مردم کرمان در آینده نزدیک توفیق دیدار با مقام معظم رهبری را خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت استان کرمان عنوان کرد: سهمیه‌ای که به استان داده‌اند در مقابل جمعیت سه میلیون نفری آن، بسیار کم است و اگر همه سهمیه ملاقات را به ما می‌دادند با این جمعیت استان کرمان همخوانی نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: تلاش شد که سهمیه‌ها به گونه‌ای باشد که ترکیب جمعیتی در دادن سهمیه به مرکز استان و شهرستان‌ها رعایت شود همچنین سهم خانم‌ها در این ملاقات قابل توجه است.

وی با پذیرش وجود برخی ایرادات و اشکالات افزود: ائمه جمعه و فرمانداران از این سهمیه کنار گذاشته شدند تا تعداد زیادی از مردم بتوانند به دیدار مقام معظم رهبری شرف‌یاب شوند.

رحمان جلالی معاون استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: ستاد راهبری برای این دیدار در استان شکل گرفت و کمیته‌های مربوطه تشکیل شد.

وی با بیان این مطلب که سه مدل انتخاب پیشنهاد به دفتر مقام معظم رهبری داده شد، اظهار کرد: پیشنهاد ثبت نام آنلاین مردم برای ملاقات و سپس قرعه کشی بود که این پیشنهاد از سوی دفتر رهبری رد شد لذا میزهای تشکل‌ها و اقشار مختلف مردمی شکل گرفت و افرادی که یکبار ملاقات با رهبری داشتند در این دیدار نمی‌توانند حضور یابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به تشکیل ۱۸ کارگروه مردمی عنوان کرد: در این دیدار فقط ۳۰ مدیری که در ستاد مکتب حاج قاسم فعال هستند و فرماندار و امام جمعه سهمیه دارند و در بین مردم شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: این کاروان فردا جمعه، ساعت ۱۴ از گلزار شهدای کرمان حرکت می‌کند و روز شنبه دوم دی ماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهیم داشت و امیدواریم این اتفاق همچنان تکرار شود و در سال‌های آینده هم خدمت مقام معظم رهبری شرف‌یاب شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.