هشدار صریح حماس/اسرائیل در هیچ جایی روی آرامش را نخواهد دید

خلیل الحیه، معاون رئیس جنبش حماس در غزه در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت: مقاومت ما با متجاوزان مقابله کرده و خسارت‌های زیادی را به آنها وارد می‌کند. مقاومت پایدار است و قادر است خسارت‌های بیشتری را به دشمن وارد کند. باید ابتدا تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه متوقف شود و بعد از آن درباره تبادل اسرا صحبت کنیم. پرونده تبادل اسرا تا زمان توقف تجاوز بسته است. به محض اینکه حملات علیه ملت ما متوقف شود، آماده معامله تبادل اسرا خواهیم بود.

رجزخوانی جهاد اسلامی فلسطین برای اسرائیل/پیروزی از آن ما است

وی گفت: ورود روزانه ۱۰۰ کامیون کمک به غزه به هیچ وجه کافی نیست. دشمن در هیچ جایی روی آرامش را نخواهد دید؛ نه در غزه، نه خان یونس، نه شمال و نه هیچ منطقه‌ای در نوار غزه. مقاومت امکاناتی در اختیار دارد که می‌تواند برای روزها، هفته‌ها و ماه‌ها پایداری داشته باشد. ملت ما در سرزمین خود پایدار خواهند بود و از مقاومت حمایت خواهند کرد. ما تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات خود از ملت‌مان دفاع می‌کنیم. آنچه امروز برای ما مهم است توقف تجاوز و این جنگ جنون آمیز است. ما خواهان آتش بس فراگیر و عقب نشینی تمام نیروهای اشغالگر از غزه هستیم.

۲۴ نفر بر اثر بمباران شمال غزه توسط اسرائیل جان باختند

وی تاکید کرد: ما خواهان وحدت ملتمان در غزه و کرانه باختری هستیم. روز بعدی در غزه پیروزی خواهد بود و کسی که به ما بعد حماس فکر می‌کند، در توهم به سر می‌برد. طوفان الاقصی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات ما و نادیده گرفتن حقوق آنها اتفاق افتاد. غزه، کرانه باختری و تمام فلسطین یکی هستند و کسی که بر آن حکمرانی خواهد کرد، ملت ما خواهد بود. آینده غزه به آینده قدس و تمام فلسطین وابسته است.

خلیل الحیه گفت: کشورهای عربی و اسلامی می‌توانند رژیم اشغالگر را مجبور به ورود کمک‌ها به غزه کنند. رژیم اشغالگر غزه را با سلاح بمب و موشک و سلاح گرسنگی هدف قرار می‌دهد. خانواده‌هایی در غزه هستند که یک لیوان آب هم ندارند.

وی تاکید کرد: من از برادرانمان؛ از انصارالله یمن که معادله را تغییر دادند و در این راه پایداری کردند و همچنین مقاومت عراق به دلیل حمایت از مقاومت فلسطین و مقاومت لبنان که دشمن را در جبهه شمال مشغول کرده است، قدردانی می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.