رجزخوانی جهاد اسلامی فلسطین برای اسرائیل/پیروزی از آن ما است

جنبش جهاد اسلامی شهادت پنج فلسطینی در طولکرم و جنین را تسلیت گفت و تاکید کرد که جنایت‌های اسرائیل هرگز مقاومت و مبارزه ملت فلسطین را متوقف نخواهد کرد.

۲۴ نفر بر اثر بمباران شمال غزه توسط اسرائیل جان باختند

در بیانیه این جنبش آمده است: رژیم اشغالگر هرچه ائتلاف نظامی و امنیتی علنی یا مخفیانه با دیگر کشورها داشته باشد یا به عادی سازی روابط با دیگر کشورها بپردازد،  باز هم پیروزی از آن ملت ما است.

گالانت مسئولیت تمام اشتباهات در جنگ غزه را بر عهده گرفت

در این راستا سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در یک عملیات مشترک با گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس توانست یک بمب با مواد منفجره شدید را در تانک رژیم اشغالگر اسرائیل در منطقه المغراقه منفجر کند.

گردان‌های القسام نیز اعلام کرد که یک بمب را در میان نیروهای اسرائیل در شمال خان یونس منفجر کرده است که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از این نیروها شده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد که دو نفر بر زرهی اسرائیل را در شمال خان یونس با راکت منهدم کرده است و یک بالگرد کشته و زخمی شدگان را به اراضی اشغالی منتقل کرده است.

همچنین امروز یکشنبه یک جوان فلسطینی عملیات شهادت طلبانه‌ای را علیه اسرائیل انجام داد که منجر به زخمی شدن یک سرباز ذخیره ارتش اسرائیل شد.

به دنبال این عملیات نیروهای این رژیم به روستای رنتیس در غرب رام الله یورش برده و عامل عملیات را بازداشت کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.