آینده گریزمان تعیین تکلیف شد

آنتوان گریزمان یکی از بازیکنانی است که صحبت درباره پیوستنش به تیم‌های دیگر شنیده شده است. اکنون این بازیکن فرانسوی برنامه‌اش برای آینده را تشریح کرد و گفت: می‌خواهم اتلتیکو آخرین باشگاهم در اروپا باشد و بعد از آن بتوانم از بازی در جای دیگری لذت ببرم. پس از پایان قراردادم دوست دارم در تیمی غیر اروپایی بازی کنم. در سطحی هستم که می‌توانم در این تیم بازی کنم. البته بازیکنان زیادی اینجا حضور دارند. بنابراین رقابت دشوار است و باید دید سران اتلتیکو هم دوست دارند در این تیم باشم یا نه.

قرارداد گریزمان ۳۲ساله با اتلتیکو سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد. این مهاجم در این فصل در ۲۱ بازی اتلتیکو در تمامی رقابت‌ها ۱۴ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل هم داده است. پنج گل او در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسیده‌اند. او در کنار آلوارو موراتا یکی از بهترین زوج‌های موفق تهاجمی در فصل جاری را تشکیل داده است.

گریزمان پیش از این درباره حضور احتمالی‌اش در لیگ MLS و علاقه‌اش به بازی در آن لیگ و احتمالا همبازی‌شدن دوباره‌اش با لیونل مسی خبر داده بود. ستاره فرانسوی تنها سه گل با رسیدن به رکورد ۱۷۳ گل لوییس آراگونس فقید فاصله دارد و به‌زودی بهترین گلزن تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.