تیراندازی خونین در گرگان/ 6 نفر کشته و مجروح شدند

فرمانده انتظامی گرگان، تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان و کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۵ نفر دیگر را تأیید کرد.

سرهنگ علی تجری شامگاه سه‌شنبه، ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل تعدادی از ساکنان یک محله در یکی از روستاهای توابع شهرستان گرگان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای بررسی موضوع، مأموران پاسگاه انتظامی قرق به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی در اثر اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شده و سپس به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی گرگان با تأکید بر اینکه در این نزاع خونین، پنج نفر دیگر مجروح و برای مداوا به بیمارستانی در شهر گرگان منتقل شده‌اند، افزود: هم اکنون مداوا به روی آن‌ها در جریان است.

وی از دستگیری قاتل و دیگر عوامل این نزاع منجر به قتل خبر داد و خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس و عملیات ضربتی نیروهای انتظامی سبب دستگیری قاتل و سایر عوامل نزاع در حداقل‌ترین زمان ممکن شد و هم اکنون دستگیر شدگان در بازداشت به سر می‌برند.

این مقام انتظامی به تداوم تحقیقات پلیس در رابطه با علت وقوع این حادثه اشاره کرد و توضیح داد: آنچه مشهود است، عوامل این نزاع و درگیری منجر به قتل یکی از «همسایه‌ها» در این روستا شده است و پس از تکمیل پرونده و مشخص شدن دلیل حادثه، نتیجه تحقیقات متعاقباً برای اگاهی شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی برخورد پلیس با هرگونه ناهنجاری، اسلحه کشی و قدرت نمایی اراذل و اوباش یا هر منکری که بخواهد آرامش و امنیت جامعه به خصوص شهروندان را برهم بزند را قاطعانه دانست و تصریح کرد: هر چیزی که باعث رعب و وحشت مردم و یا هرگونه حادثه دیگری شود خط قرمز نیروی انتظامی بوده و با آن به شدید برخورد خواهند کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.