اسرائیل مجبور به عقب نشینی شد

 گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد: تجمعات دشمن صهیونیستی در محوطه مسجدالظلال در خانیونس را هدف حملات راکتی قرار دادیم.

برخی منابع خبری نیز اعلام کردند که درگیری های شدیدی در جبالیا و الشجاعیه واقع در شمال غزه رخ داده است.

از سوی دیگر، باسل خیرالدین، خبرنگار موجود در غزه در گفت‌وگو با فلسطین الیوم اعلام کرد که در پی مقاومت و مبارزه شدید نیروهای مقاومت، اشغالگران صهیونیست از منطقه «فالوجا» عقب‌نشینی کردند.

ضربه القسام به ارتش اسرائیل/ چند نظامی صهیونیست کشته شدند؟

منابع خبری همچنین اعلام کردند که اکنون درگیری‌های شدیدی در مناطق معن و بنی سهیلا در شرق خانیونس وجود دارد.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که دو تانک «مرکاوا» را با راکت«یاسین۱۰۵» در محور خانیونس هدف قرار داده است.

سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام یکشنبه شب اعلام کرده بود که حال رزمندگان مقاومت خوب و صفوف آنها منسجم و قوی است و هزاران نفر از آنها منتظرند تا در جنگ علیه رژیم صهیونیستی نقش آفرینی کنند.

ابوعبیده افزود: رزمندگان ما توانسته اند نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل را در مناطق مختلف هدف قرار دهند.

وی اضافه کرد که در چند روز اخیر نیروهای مقاومت توانستند بیش از ۱۸۰ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در مناطق الشجاعیه، الزیتون، الشیخ رضوان و اردوگاه جبالیا، بیت لاهیا، شرق دیرالبلاح و شرق و شمال خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داده و از بین ببرند.

ابوعبیده ادامه داد: رزمندگان القسام همچنین با راکت های «الیاسین»، نارنجک های شوکر و عملیات چریکی به نظامیان متجاوز و اشغالگر اسرائیل حمله کردند و علیه آنها عملیات های ویژه ای را انجام دادند که این عملیات ها از ایجاد کمین تا مقابله با آنها با اسلحله مسلسل و نارنجک های شخصی متفاوت بود. ضمن آنکه رزمندگان مقاومت فلسطین توانستند آنها را در تله های از پیش طراحی شده به دام اندازند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.