اشک‌های بی‌امان ژنرال اسرائیلی در پی مرگ پسرش +فیلم

رسانه‌های عبری از جمله شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل امروز، جمعه ۸ دسامبر مراسم یادبود پسر آیزنکوت را به صورت زنده پخش و لحظاتی از اشک ریختن عوض کابینه جنگ تل‌آویو را پوشش دادند.

تقدیر وزیر خارجه ایران از دبیرکل سازمان ملل/در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و هنیه چه گذشت؟

گردان‌های عزالدین القسام امروز در بیانیه‌ای جزئیات عملیات شب گذشته، پنجشنبه ۷ دسامبر خود را اعلام کرده و گفت که نیروهای این گردان‌ها شامگاه دهانه تونلی را در شرق منطقه تل الزعتر در شمال نوار غزه بمب‌گذاری کردند.

حمله سنگین به پایگاه‌های آمریکا در سوریه/۴ پایگاه در طی ۲ ساعت هدف حمله قرار گرفتند

القسام در توضیح این عملیات، گزارش داد که به محض رسیدن نظامیان اسرائیلی به نزدیکی تونل و تلاش برای باز کردن دهانه این تونل، آن را منفجر کردند که در نتیجه آن پسر گادی آیزنکوت عضو کابینه جنگ و رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل و تعدادی دیگر از نظامیان اسرائیلی کشته شدند و چند نظامی هم زخمی شدند.

روز گذشته و پس از اعلام کشته‌شدن دو نفر از نظامیان ارتش تل‌آویو، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یکی از این دو فرد، پسر «گادی آیزنکوت» ژنرال ارشد اسرائیل و رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش این رژیم است.

نخست‌وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نیز ضمن تسلیت به آیزنکوت، در پیامی خطاب به وی گفت که «من و ساره به خاطر فوت پسر تو، به شدت اندوهگین هستیم؛ ما هم با تو گریه می‌کنیم».

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.