حماس 10 خودروی زرهی و تانک اسرائیل را منهدم کرد

 گردان های عزالدین القسام اعلام کرد که ۵ خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب و راکت های «الیاسین۱۰۵» در شرق دیرالبلح در غزه هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد که ۳ دستگاه از این خودروها به طور کامل منهدم شده‌ است.

پیام رئیس موساد به حماس: وقتی برای تحمل بازی‌هایتان نداریم

این گردان ها همچنین از انهدام دو دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی با راکت های الیاسین ۱۰۵ در شهر بیت لاهیا خبر داد.

مبارزان القسام همچنین یک یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را که در داخل یک خانه در شهر بیت حانون سنگر گرفته بودند، با گلوله ضد استحکامات "TBG" هدف قرار داده و سپس با نظامیان این یگان درگیر شده و شماری از آنها را کشتند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که سه دستگاه خودروی نظامی و یک دستگاه بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه بیت حانون و منطقه التوام در شمال غربی شهر غزه را با راکت های "تاندوم " هدف قرار داده و به اطراف موضع نظامی "مارس" این رژیم با خمپاره های سنگین حمله کرده است.

پیش از این نیز نیروهای جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین نیز در پاسخ به جنایات‌های رژیم صهیونیستی امروز، پایگاه نظامی «صوفا» را با خمپاره هدف قرار داد.

در پی پاسخ موشکی و خمپاره ای گردان های القسام و سرایا القدس نیز آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین کیسوویم، رعیم، مفتاحیم، ماجین، نیر عوز و سیدیروت به صدا درآمد.

محل تجمع نظامیان صهیونیست در خانیونس و دیرالبلح نیز با خمپاره از سوی گردان های القسام هدف قرار گرفت. این گردان ها همچنین از هدف قرار دادن یک تانک رژیم صهیونیستی در غرب منطقه جبالیا با راکت الیاسین ۱۰۵ خبر داد.

به گزارش ایرنا، با اتمام آتش بس موقت، ارتش اسرائیل حملاتش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین های اشغالی شکست اولیه را با برداشتن گام های اشتباه بعدی و سنگین تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختارهای سیاسی- نظامی صهیونیستی یافت نمی شود.

نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می دهد اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال های وی نشان نمی دهد. نخست وزیر صهیونیست ها در باتلاقی فرو رفته که نه می تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد.​

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.