عدم تصویب نهایی لایحه حجاب شریعتمداری را عصبانی کرد/ تا کی باید منتظر بود؟

حسین شریعتمداری در یادداشتی در کیهان با اشاره به مطالبی که قبلا درباره قانون حجاب نوشته و به آنها توجه نشده،خواستار برخورد با بی حجابی بدون تصویب قانون مجلس شد.

سردبیر کیهان در یادداشتی نوشت:

اوایل تیرماه ۱۴۰۲‌، آقایان رئیسی و اژه‌ای، رؤسای محترم قوه قضائیه و مجریه در اظهاراتی که می‌توانست امیدوارکننده باشد، اعلام کردند برای مقابله با بی‌حجابی معطل تصویب لایحه عفاف و حجاب نمی‌شوند و از قوانین موجود برای مقابله با این پدیده عفت‌سوز و خانمان‌برانداز استفاده خواهند کرد. و صد البته از این تصمیم که به صراحت اعلام شده بود، در عمل خبری نشد!

آقای پناهیان! اگر واقعا به حرفی که زدید معتقد باشید فاجعه بار است

نزدیک به ۷ ماه است که لایحه عفاف و حجاب در مجلس شورای اسلامی می‌چرخد و... مقابله با پدیده پلشت بی‌حجابی که به فرموده حکیمانه و مستند رهبر معظم انقلاب، هم حرام شرعی و هم حرام قانونی است در انتظار تصمیم مسئولان محترم! خاک می‌خورد و زنان و دختران مظلومی که اکثر آنها در بی‌خبری از عواقب خانواده‌برانداز و خانمان‌سوز کشف حجاب به دام افتاده‌اند، به حال خود رها شده‌اند!

بالاخره تا کی باید منتظر تصویب نهائی قانون جدید عفاف و حجاب بود؟! و با کدام توجیه قانونی و منطقی و اسلامی مادام که قانون یاد شده از تصویب نهائی نگذشته است (که ظاهراً آش دهان‌سوزی هم نیست‌) از اجرای قوانین موجود خودداری می‌شود؟! لااقل برای پیشگیری از پدیده خانمان‌سوز و خانواده‌برانداز کشف حجاب به قوانین موجود عمل کنید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.