گردانهای قسام مسئولیت عملیات بلعا را پذیرفتند

  گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای مسئولیت عملیات «بیت لید» علیه نظامیان اسرائیلی که به کشته و زخمی شدن شش نظامی صهیونیستی انجامید، بر عهده گرفت.

گردان‌های قسام در بیانیه‌ای از عملیات شجاعانه رزمندگان مقاومت در دوم نوامبر ماه جاری در کرانه باختری خبر داد که به هلاکت دو نظامی صهیونیست و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شده است.

بر پایه این گزارش، مبارزان قسام در ویدیوی منتشرشده، مسئولیت عملیات دیگری که به دام افتادن نظامیان صهیونیستی در دو کمین دوگانه تله‌های انفجاری در نزدیکی شهر «بلعا» در شرق طولکرم رخ داد، بر عهده گرفت. گردان عزالدین قسام در این ویدیو همچنین از سانسور شدید خبری رسانه‌های دشمن از عملیات موفق «بلعا» و خسارت ناشی از آن پرده برداشتند.

بر پایه این گزارش، در بیانیه قسام آمده است: عملیات دو راهی «بیت لید» (در نزدیکی شهرک بلعا در شرق طولکرم واقع در کرانه باختری اشغالی) منجر به هلاکت دو نظامی صهیونیست شده نه آن طور که اشغالگران مدعی شده یک نظامی آنها به هلاکت رسیده است.

این بیانیه افزود: ارتش اشغالگران به پنهانکاری درباره تلفات خود در کمینی که برای نظامیانش در تله انفجاری گرفتار کردیم و آن را با بسته‌های انفجاری منفجر کردیم، روی آورده بود.  گردان‌های قسام همچنین از حملات خمپاره‌ای به خودروهای نظامیان متجاوز صهیونیست در غرب گذرگاه‌ای رز خبر داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.