حجم ویدیو: 0.00 | مدت زمان ویدیو: 00:00:00

سی ان ان به نقل از گفته های خصوصی برخی از مقام های ارشد آمریکایی نوشت: به سادگی نمی توان از برخی از جنبه های عملیات نظامی اسرائیل دفاع کرد. درخواست ها برای حمایت از آتش بس در میان کارمندان دولت در حال افزایش بوده و تصاویر غیرنظامیان جان باخته فلسطینی در حملات هوایی اسرائیل موجب ناراحتی آنها شده است.

سی ان ان به نقل از یکی از مقام های ارشد دولت نوشت: اضطراب اخلاقی زیادی به وجود آمده است. اما هیچ‌ کس نمی‌تواند آن را بیان کند زیرا همه ما برای رضایت رئیس‌جمهوری کار می ‌کنیم و او تمام و کمال (از اسرائیل) حمایت می کند.

در ادامه این گزارش سی ان ان آمده است: اگرچه مقام های آمریکایی گفته اند که دولت اسرائیل در حال اصلاح عملیات تهاجمی خود است، اما ناامیدی در داخل دولت بایدن افزایش یافته زیرا اسرائیل به طرق مختلف درخواست های واشنگتن برای محدود کردن کشتار غیرنظامیان و ایجاد وقفه های بشردوستانه را رد کرده است.

مقام های دولت بایدن در گفت ‌و گو با همتایان اسرائیلی خود درخواست‌ ها برای کاهش بمباران غزه را افزایش داده‌ اند.

با این حال، تاکنون، درخواست‌ های خصوصی آمریکا رد شده است. به گفته یکی از مقام های ارشد دولت، اگرچه اسرائیل "به طور قابل توجهی برنامه اولیه خود را اصلاح کرده است"، با این وجود، بسیاری از مقام های آمریکایی حمله گسترده به غزه را بسیار شدید تلقی می کنند.

یک مقام ارشد اسرائیلی با اذعان به آنکه واشنگتن نگرانی ‌هایش را در گفتگوهای خصوصی مطرح می‌کند، استدلال کرد که کاهش مرگ و میر غیرنظامیان "در منطقه پرجمعیتی که حماس نیز در میان جمعیت حضور دارد، بسیار پیچیده است. "

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.