فوری؛ مدارس این شهر تعطیل شد

در همین راستا مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان هم گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان فعال است.

محسن حیدری افزود: فعالیت این سامانه به شکل بارش باران برخی ساعات رگبار و آذرخش، تندبادهای شدید لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق شمالی، مرکزی و غرب استان بویژه در شهرستان‌های زابل، زهک، هامون هیرمند، نیمروز، زاهدان، تفتان، خاش و سه شنبه و چهارشنبه در سطح استان همراه خواهد بود.

وی توصیه کرد: افراد از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

تعطیلی مدارس دهبکری از توابع شهرستان بم

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیل مدارس بخش دهبکری از توابع شهرستان بم را در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل کرد.

مهران باهری صبح امروز ۱۵ آبان با اعلام این خبر بیان کرد: بارش شدید باران  و آبگرفتگی معابر کلاس‌های حضوری دانش آموزان در بخش دهبکری از توابع شهرستان بم  را امروز ۱۵ آبان ماه تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: هم استانی‌ها و اولیا طلاعیه‌های آموزش و پرورش استان کرمان را فقط از طریق پرتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.gov.medu.ir و اعلام از سوی صدا و سیمای مرکز استان و خبرگزاری‌های استان کرمان دنبال کنند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.