آلمان به سیم آخر زد / درخواست فوری از اسرائیل

آلمان روز دوشنبه خشونت شهرک‌نشینان صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن را محکوم کرد و از (رژیم) اسرائیل خواست تا اقداماتی را برای محافظت از فلسطینیان در برابر حملات خشونت‌آمیز اتخاذ کند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد، «سباستین فیشر» سخنگوی وزارت خارجه آلمان در یک کنفرانس خبری در برلین، گفت: آلمان از حق (رژیم) اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حماس حمایت می‌کند اما تل آویو باید با خشونت‌شهرک نشینان افراطی نیز مقابله کند.

پاسخ صریح آمریکا به درخواست‌های جهانی برای آتش‌بس غزه

فیشر با بیان اینکه این حملات در اراضی اشغالی در هفته‌های اخیر جان بسیاری را گرفته است، افزود: ما به وضوح حملات و خشونت شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه جوامع فلسطینی را محکوم می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما از اسرائیل می‌خواهیم که از فلسطینی‌ها در برابر اقدامات شهرک‌نشینان افراطی محافظت و اطمینان حاصل کند که عاملان این خشونت‌ها به دست عدالت سپرده می‌شوند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، حملات شهرک‌نشینان اسرائیلی علیه فلسطینیان در کرانه باختری اشغالی از زمان حمله حماس در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) افزایش یافته است.

حمله شبانه اسرائیل به جنوب لبنان/ شهرک های منطقه هدف حملات هوایی

به گفته منابع فلسطینی، شهرک‌نشینان صهیونیست از آن زمان تاکنون ۲۸۰ حمله علیه غیرنظامیان فلسطینی انجام داده‌اند که تاکنون حداقل هفت نفر در جریان این حملات به شهادت رسیده‌اند.

روش‌هایی که شهرک‌نشینان افراطی در این حملات به کار گرفتند، از شلیک گلوله جنگی گرفته تا ضرب و شتم، سنگسار خودروها و حمله به خانه‌ها، خانواده‌ها و کشاورزان را شامل شده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.