حسن یزدانی کارمند بانک شد+عکس

مراسم اعلام استخدام رسمی حسن یزدانی، چهره شاخص کشتی ایران به همراه امیرحسین زارع و امین میرزازاده، دو طلایی کشتی ایران در رقابتهای جهانی صربستان در بانک ملی با حضور مدیرعامل این بانک و علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

علیرضا دبیر در این مراسم، گفت: قبل از جهانی صربستان در جلسه ای که داشتیم تصمیمات خوبی گرفته شد. قرار است حسن یزدانی به همراه امیرحسین زارع و امین میرزازاده به استخدام بانک ملی دربیایند. همانطور که ما کار یاد گرفتیم این بچه ها هم پیش شما و تیمتان می آیند تا کار یاد بگیرند. بچه های دیگر ما هم در ارگان های دیگر استخدام شدند و از شما تشکر می کنم.

رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: قرار شد در بخش کشتی پایه و توسعه در کل کشور با این بانک یک کار اساسی انجام دهیم. قرار شد کمیته ای تشکیل شود و در بحث کشتی پایه همکاری داشته باشیم. چون رده های نونهالان و نوجوانان برای ما مهم هستند خودم در این کمیته حضور دارم. جمعیت کشتی طبق سند توسعه و کمک شما باید در ۴ سال آینده به بالای یک میلیون نفر برسد.

وی افزود: نزدیک ۸۲ درصد مدال های کشور را کشتی گرفته و در همین بازی های آسیایی از رده سیزدهم با مدال های کشتی به رده هفتم آمدیم. امیدوارم این همکاری برای فدراسیون های دیگر و دیگر ارگان ها الگو شود تا هر چه بیشتر باعث بالا رفتن پرچم کشور شود.

حسن یزدانی، زارع و میرزازاده کارمند بانک شدند

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.