حمله اسرائیل به زیرساختهای نظامی در سوریه/ درعا هدف قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حمله اعلام کرد: زیرساخت‌های نظامی سوریه را در پاسخ به شلیک آتش به سوی اسرائیل هدف قرار دادیم.

شبکه پخش رژیم صهیونیستی (کان) در این باره مدعی شد: اهداف مرتبط با شبه نظامیان ایران در استان درعا در جنوب سوریه هدف قرار گرفته شده است. همانگونه که رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند، زیرساخت‌های ارتش سوریه در درعا هدف حمله قرار گرفته است.

به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و مراکز بهداشت و درمانی، نیروهای مقاومت نیز بار دیگر مناطق صهیونیست‌نشین را آماج حملات راکتی خود قرار دادند. رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب از حمله راکتی از خاک سوریه به اسراییل خبر دادند. براساس این گزارش، سه راکت از سوریه به سوی سه پایگاه نظامی اسرائیل در جنوب جولان شلیک شده که ارتش به آن پاسخ داده است.

همچنین رسانه‌ها از وقوع انفجار در پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی العمر در شمال شرقی دیر الزور و پایگاه الشدادی در شرق الحسکه در شرق سوریه خبر دادند. همزمان با این تحولات، رسانه‌های سوری یکشنبه شب از هدف قرار گرفتن شهر البوکمال در شرق سوریه خبر داد. براساس این گزارش، شهر البوکمال در نزدیکی مرز عراق هدف حمله هوایی یک فروند جنگنده آمریکایی قرار گرفته است

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.