حجم ویدیو: 0.00 | مدت زمان ویدیو: 00:00:00

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای فرار از مسئولیت شکست در جریان طوفان الاقصی، در توییتی دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی این رژیم را مقصر دانسته بود، زیر فشار مخالفان مجبور شد که عذرخواهی کرده و بگوید که اشتباه کرده است.

پیش از این "یائیر لاپید" رهبر ائتلاف مخالفان، "بنی گانس" رئیس حزب اردوگاه ملی و عضو کنونی شورای جنگ و تعدادی از سیاستمداران رژیم صهیونیستی از این گفته نتانیاهو به شدت انتقاد و خواهان عذرخواهی او شده بودند.

این وضعیت عمق بحران و اختلافات در درون سران سیاسی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را نشان می دهد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و غافلگیری این رژیم تلاش می کنند که بار این شکست را به گردن یکدیگر بیاندازند و از مسئولیت فرار کنند.

نتانیاهو: دوستانمان می‌دانند که اگر ما پیروز نشویم، نوبت آنها خواهد بود 

نتانیاهو امروز در جدیدترین توییت خود تلاش کرد که مسئولیت شکست از مقاومت فلسطین و غافلگیر شدن را به گردن دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم بیاندازد و خود را بی تقصیر جلوه دهد.

بنیامین نتانیاهو همچنین امروز در توییت خود که لحظاتی بعد آن را حذف کرد، نوشت: در هیچ مورد و در هیچ مرحله ای هشداری درباره نیت حماس برای جنگ (از سوی دستگاه های امنیتی) دریافت نکردم.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه بامداد امروز (یک شنبه) اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه طی ۲۲ روز بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده که حدود نیمی از آنها کودک هستند؛ شمار زخمی‌ها نیز ۲۰ هزار نفر و تعداد مفقودی‌ها هم ۲ هزار نفر می باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.