وزارت دفاع آمریکا بیانیه داد/ تاکید دوباره برای همکاری امنیتی با اسرائیل

 سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای که در تارنمای این وزارتخانه منتشر شد، گفت که آستین درباره «پاسخ اسرائیل» به حملات مقاومت فلسطین گفت‌وگو کرد.

این بیانیه با وارونه کردن حقایق و چشم‌پوشی از جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها افزود: آستین از گالانت به دلیل نقش اسرائیل در تسهیل ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه تشکر و بر اهمیت حفاظت از غیرنظامیان تاکید کرد. در این بیانیه همچنین آمده است که دو طرف در مورد ادامه ارائه کمک‌های امنیتی (به اسرائیل) و تعهد آمریکا برای بازداشتن هر بازیگر دولتی یا غیردولتی که به دنبال تشدید این جنگ است، گفت‌وگو کردند.

مقامات آمریکایی در پی وحشت و غافلگیری رژیم اسرائیل از عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرده اند که از این رژیم حمایت خواهند کرد و جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در روزهای اخیر بارها با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرده است. وزیر دفاع آمریکا هفته گذشته در سفر به سرزمین‌های اشغالی گفت: حضور ما در اینجا در راستای تاکید بر حمایت قاطع از اسرائیل است.

تاکنون نزدیک به چهار هزار و ۲۰۰ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، مراکز بهداشت و درمانی و مراکز دینی و مذهبی شهید شدند، جنایتی که غرب نیز شریک آن در فلسطین است. وزارت بهداشت غزه همچنین شمار مجروحان تجاوزات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه را که با بمب های اهدایی غربی به ویژه آمریکایی در ۱۵ روز گذشته صورت گرفته را نیز بیش از ۱۳ هزار نفر و شمار مفقودین را بیش از ۱۰ هزار نفر اعلام کرده که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.