النجباء آمریکا را تهدید کرد

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق امروز (شنبه) طی پیامی اعلام کرد، در صورت آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، پهپادها و موشک‌های مقاومت با صولت حیدری بر فراز شهرک‌ها و پایگاه‌های دشمن جولان خواهند داد.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء اعلام کرد که مقاومت اسلامی عراق تصمیم دارد برای تنبیه آمریکا و رژیم صهیونیستی، منافع و پایگاه‌هایشان را در سطح منطقه هدف قرار دهد.

سفر مقام بلند پایه فرانسه به اراضی اشغالی

شیخ «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق امروز (شنبه) طی پیامی اعلام کرد، در صورت آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، پهپادها و موشک‌های مقاومت با صولت حیدری بر فراز شهرک‌ها و پایگاه‌های دشمن جولان خواهند داد.

وی با اشاره به «حمایت و مشارکت آمریکای شرور در کشتار کودکان غزه»، خاطرنشان ساخت، مقاومت اسلامی عراق تصمیم دارد برای تنبیه آنان، منافع و پایگاه‌هایشان را در سطح منطقه هدف قرار دهد.

شیخ «اکرم الکعبی» ادامه داد: تا زمانی که کودکان فلسطینی از بمباران صهیونیست‌ها رنج می‌کشند، اجازه نمی‌دهیم آمریکایی‌ها در غرب آسیا آسوده بخوابند.

دبیر کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراقی با اشاره به اینکه «مقاومت اسلامی عراق، بخشی جدانشدنی از محور حق است و با تمام قوا در نبرد فراگیر شرکت می‌کند»، تصریح کرد: به یاری خدا بدون اعتنا به هیچ مرز یا خط‌کشی، تا تحقق پیروزی کامل در کنار مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان خواهیم ایستاد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.