افشاگری بلومبرگ از بسته ۱۰۰ میلیارد دلاری که بایدن برای اوکراین و اسرائیل می‌خواهد

شبکه بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد جو بایدن ظاهرا قصد دارد کمک ۱۰۰ میلیارد دلاری‌ای را پیشنهاد دهد که شامل تامین بودجه مالی برای رژیم صهیونیستی، اوکراین، تایوان و تامین امنیت مرز با مکزیک است.

یک منبع ناشناس به بلومبرگ گفت که مقامات «همچنان در حال کار بر روی جزئیات این کمک» هستند اما این کمک کل بودجه سال مالی را پوشش می‌دهد و در اکتبر ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

راشا تودی نوشته است: در حالی که اکثر دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان از ارسال تجهیزات به اسرائیل حمایت می‌کنند اما جمهوری‌خواهان از ارسال پول بیشتر به اوکراین چندان راضی نیستند.

حمله رهبر «حزب خوب» ترکیه به نتانیاهو/ او هیتلر قرن ۲۱ است

«چاک شومر» رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا ضمن ابراز امیدواری نسبت به تصویب هر چه زودتر این کمک‌ها، گفت: ما خواستار ارائه بسته‌های کمکی در زمان هر چه سریع‌تر هستیم زیرا نیازها هم در اسرائیل و هم در اوکراین شدید هستند.

این اظهارات و گزارش‌ها در حالی بیان می‌شوند که «جنت یلن» وزیر خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه خاطر نشان کرد، واشنگتن «قطعا» می‌تواند از پس حمایت جنگ‌هایی در دو جبهه متفاوت بربیاید و دارایی‌های این کشور در «وضعیت خوبی» است که می‌تواند از منافع آمریکا در خارج از کشور برای حمایت از اوکراین و تنش‌های پیش‌آمده در «خاورمیانه» پشتیبانی کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.